핑크 보이 sungmin sorati


핑크 보이 sungmin sorati


Invincible Youth Next Ep with Sungmin

این عکس=بامرگ من..... سونگمین وسانی باهم تواین برنامه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

چرا سونگمین مثل شیون دست بکار نمیشه وفیلم بازی نمیکنه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ میخواد به همین برنامه های هفتگی ادامه بده؟؟؟؟؟؟؟ماه پیشم چین برنامه داشت اونم برنامه اشپزی!!!!!!!!



نظرات شما عزیزان:

sahar
ساعت10:27---2 خرداد 1391
نه یهو بیای جواب سوالمو بدیا،منفرج میشی
اصن دیگه نه من و نه خودم.اااااااااه رفتم.گهرگهرگهر تا روز قیامت!!!(آخ یادش بخیر)


sahar
ساعت23:15---30 ارديبهشت 1391
ی جوابی میدادی بد نمیشدا!!!
میگم:همون برنامه نیست که هر هفته نشون میده کی بی اس؟؟؟!!!
پ چرا من ندیدم مین اوپارو؟؟؟!!!


sahar
ساعت22:16---30 ارديبهشت 1391
جییییییییییییییییییییییییییییی ییییییییییییییییییییییییییییغ:- ((
من ای برنامه رو میبینم بیشتر وقتا اما چورا مین اوپا رو ندیددددددددددددددددددددم جییییییییییییییییییغ
فریبا میگه نه همونیه که تو کی بی اس مینشونه؟؟؟!!!
جییییییییییییییییییییییییییی یییییییییییییییییغ


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: fariba | تاريخ: جمعه 1 خرداد 1391برچسب:superjunior,sungmin, | موضوع: <-PostCategory-> |